środa, 17 września 2014

POŻYCZKA PRZEZ INTERNET NA CO UWAZAC

Każdy decydujący się na wzięcie pożyczki przez internet takiej jak vivus.pl przede wszystkim powinien dokładnie zaznajomić się z polityką firmy, przeczytać z uwagą regulamin. Warto również zaznajomić się z FAQ (najczęściej zadawanymi pytaniami) oraz sprawdzić opinie klientów, którzy z pożyczki już skorzystali. Z pomocą internetu łatwo można sprawdzić wiarygodność danej firmy. Dobrze jest również popytać wśród znajomych, być może ktoś już korzystał usług tej firmy. Pamietajmy by bardzo dokładnie przeczytać umowę pożyczki a w razie wątpliwości poprosić o wysłanie formularzu informacyjnego a w razie pytań zawsze można napisać do konsultanta, jest to rozmowa w formie chatu. Natomiast dla tych, którzy wolą rozmowy telefoniczne udostępniona jest specjalna infolinia.

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o opinie o kredytach to trzeba być ostrożnym. Ponieważ klienci dużo częściej piszą skargi i zażalenia niż chwalą poszczególne usługi. Dlatego warto podejść do opinii z dystansem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to ciekawy pomysł. Z chwilówek wiele osób teraz korzysta więc jak najbardziej na czasie. Osobiście raz korzystałem z chwilówki tutaj kliknij i nie zawiodłem się.
    Wiele osób mi znajomych również kilkukrotnie zaciągało pożyczki lub nawet robi to regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z Androida i często kupuję aplikację, ale nie mam sriodków na koncie.Rozwiąndzałam tej problem kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń